Njerëzit të ndjeshëm ndaj shikimit të robotëve
Mund të ndikojë në zgjedhjet tona, eksperimenti i Institutit Italian të Teknologjisë
Pamja është e rëndësishme dhe mund të të tërheqë vëmendjen, edhe nëse është një robot që të shikon: sa e vërtetë është kjo, tregon eksperimenti i kryer nga studiuesit nga Instituti Italian i Teknologjisë (Iit) i udhëhequr nga Agnieszka Wykowska dhe botuar në revista Science Robotics. Rezultati tregon se shikimi i një roboti mund të ndikojë në proceset vendimmarrëse të qenieve njerëzore në mes të një loje konkurruese.
“Ne e dimë se robotët do të jenë gjithnjë e më shumë të pranishëm në jetën tonë dhe për këtë arsye është e rëndësishme të përpiqemi të kuptojmë më mirë sesi ne njerëzit ndërveprojmë me ta,” tha Wykowska, kreu i laboratorit të IIT Social Cognition in Human-Robot Interaction. dhe projektin Evropian InStance.
“Pamja – vazhdoi ai – është një nga elementët e shumtë të komunikimit që ne përdorim midis nesh njerëzve dhe kuptimi i të cilit ndryshon shumë sipas mënyrës dhe kur përdoret. Për shembull, por jo gjithmonë, një fyerje mund të jetë efektive për një fëmijë. Me këtë eksperiment ne donim të kuptonim se si shikimi i një roboti mund të ndikonte në sjelljen tonë gjatë një loje konkurruese kundër të njëjtit robot “.
Në eksperiment, studiuesit bënë që një njeri (më shumë se 40 të alternuar) dhe një robot (një humanoid iCub) të ulen përballë njëri -tjetrit për të luajtur lojën e pulës, një nga lojërat më të përdorura në këto eksperimente. Në thelb analogji i asaj që protagonistët e Burnt Youth, filmi i ’55 me James Dean, e bëri. Loja përbëhet nga një garë makinash, njëra e hedhur kundër tjetrës: i pari që devijon humbet (dhe bëhet pulë frikacake), nëse askush nuk i shmang humbjet (duke vdekur). Padyshim që loja ishte në formë virtuale dhe gjatë testeve aktiviteti neuronal i njerëzve u monitorua me elektroencefalografi.
“Ne vumë re se të gjithë njerëzit, pa dallime të mëdha të bazuara në gjini ose moshë, u ngadalësuan nëse roboti i shikonte ata në momentet kryesore në të cilat ata duhej të merrnin vendimin,” tha Wykowska. Të dhënat tregojnë se shikimi përfshinte përpjekje më të mëdha njohëse për njerëzit. “Përtej kontributit që ky studim mund të japë për zhvillimin e lojtarëve të pokerit robot – përfundoi studiuesi – qëllimi ynë është të kuptojmë më mirë se cilët mekanizma aktivizohen në trurin tonë nga veprimet e robotëve, për shembull për të shmangur shkaktimin e shpërqendrimeve. Këta janë të gjithë elementë themelorë për përmirësimin e robotëve të krijuar, për shembull, për të ndihmuar të moshuarit, ose për të dhënë mbështetje në terapitë me fëmijët me probleme, për shembull me autizëm “.